RESULTS
Ilgalaikis EKRANŲ POVEIKIS vaikų fizinei ir psichikos sveikatai.
MOKSLINIO TYRIMO ATASKAITA
Projekto vadovė prof. dr. Roma Jusienė
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai.
REKOMENDACIJOS IR PRIEMONĖS PREVENCIJAI BEI ŽALAI MAŽINTI
Visų tyrimo rekomendacijų ir priemonių žalai mažinti dokumentas
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai.
Tyrimo rekomendacijos.
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai.
PRIEMONĖS PREVENCIJAI IR ŽALAI MAŽINTI
Tyrimo rekomendacijos ir prevencijos bei žalos mažinimo priemonės
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai.
REKOMENDACIJOS VAIKAMS IR PAAUGLIAMS
Tyrimo rekomendacijos.
Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai.
REKOMENDACIJOS TĖVAMS IR GLOBĖJAMS
Tyrimo rekomendacijos.
(spauskite .pdf ženkliuką)
Vaikai ir išmanieji ekranai: kas ką valdo?
R. Jusienė
Pranešimas konferencijoje „Šiuolaikinis technologijų ir virtualus pasaulis: įtaka vaiko raidai“ (organizavo Lietuvos vaikų ir šeimos terapijos asociacija, bendradarbiaudama su Kolpingo kolegija ir UAB „Žmogaus psichologijos studija“). 2022 m. gegužės 27 d., Kaunas
(spauskite .pdf ženkliuką)
Specialiųjų poreikių turinčių vaikų psichologinė gerovė nuotolinio ugdymo metu dėl COVID-19 pandemijos
R. Breidokienė
Socialinės pediatrijos aktualūs klausimai, Vaiko raidos centras, Vilnius, 2021 m. gruodžio 17 d.
(spauskite .pdf ženkliuką)
Neformaliojo vaikų ugdymo svarba karantino (ir ne tik) laikotarpiu
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro virtuali konferencija „Šiuolaikinio neformaliojo vaikų švietimo link: kokybė, inovacijos, nuotolinis ugdymas“, 2021 m. gruodžio 14 d.
(spauskite .pdf ženkliuką)
Nuotolinis ugdymas: vaikai priešais ir anapus ekranų
R. Jusienė
Pranešimas Nacionalinio visuomenės sveikatos centro organizuotoje nuotolinėje viešoje konsultacijoje mokyklų bendruomenėms „Nauja COVID-19 realybė: kaip į mokyklas sugrįžti saugiai?“ 2021 m. kovo 22 d., Vilnius (spauskite .pdf ženkliuką)
Risk of Behavioural and Emotional Disorders in Lithuanian School-Aged Children as Assessed with SDQ During the Second Lockdown due to COVID-19
Straipsnis mokslo darbų leidinyje Psichologija. Santrauka lietuviškai: https://www.zurnalai.vu.lt/psichologija/article/view/24133